ikforum.nl
  FAQFAQ     SearchSearch     MemberlistMemberlist     RegisterRegister     ProfileProfile   Log inLog in  

Veilig wonen

Post new topic   Reply to topic    ikforum.nl Forum Index -> woning forum
View previous topic :: View next topic  
Author Message
T&S security
Guest

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 19:45    Post subject: Veilig wonen Reply with quote

Goedendag,dames en heren Mijn naam is DHR Avinash van t&s security, wat willen wij als bedrijf bereiken? wij als t&s security bedrijf wil dat iedereen binnen nederland, niet alleen op straat maar ook thuis,of op vakantie veilig moet voelen. Daarom is T&s security, op het idee gekomen, GRATIS alarmsystemen zowel als bedrijven, en woningen te verschaffen. U denkt daar nu bij GRATIS dat geloof ik niet? Ik kan garanderen dat het geheel GRATIS is. Als u een alarmsysteem koopt, bij een particulierbedrijf, bent u met montage 1900 euro kwijt. + 45 euro per maand voor de aansluiting van het meldkamer ( politie, brandweer, ambulance,enz.) Bij T&S security is het hele alarmsysteem GRATIS, alleen wij vragen niet 45 euro per maand, maar een bedrag van 35 euro, daar bij krijgt u ( meldkamer aansluiting, bij de plotie, brandweer, ambulance etc. ) De meldkamer wordt beheert en bewaakt door het bedrijf ESSENT... voor meer info, kunt u bellen naar nummer 06-38320265
Back to top
Guest

PostPosted: Thu Nov 03, 2005 15:01    Post subject: Reply with quote

Hahaha, ben je hier ook al actief?

Mensen, trap hier niet in: kijk eens op het forum van TROS Radar: http://www.tros.nl/radar
Back to top
Guest

PostPosted: Sun Dec 25, 2005 09:08    Post subject: veilig wonen met T&S Security? Reply with quote

Sterker nog. Iemand met een beetje gezond verstand hoeft al niet eens naar TROS Radar om te zien dat DHR Avinash zichzef al tegenspreekt in zijn reclame voor HOMESAFETY van Essent. GRATIS=GRATIS.
Enfin, als je dan ook nog de schrijnende verhalen op TROS Radar/forum/energiebedrijven/homesafety essent bekijkt dan heb ik geen woorden voor de schandalige werkwijze van T&S Security.
Er zijn tientallen (ex)mdewerkers die nog duizenden euro's aan salaris te goed hebben. Mensen met gezinnen die hun huur niet meer hebben kunnen betalen en met kerst op straat staan. Maar zelfs maatschappelijk betrokken stichtingen die zich inzetten voor visueel beperkten die zijn opgelicht met valse sponsorpraatjes en nu zichzelf moeten opdoeken door de veroorzaakte financiƫle tekorten. Dus inderdaad mensen: TRAP NIET IN DE GLADDE PRAATJES VAN T&S SECURITY!!!
Back to top
Guest

PostPosted: Mon Dec 26, 2005 09:45    Post subject: t&s Security Reply with quote

Evil or Very Mad Deze onderneming is een criminele, doortrapte organisatie die over lijken gaat. Het bekende verhaal als je ze om een reactie vraagt, dan wordt je zgn. teruggebeld door de manager wat vervolgens niet gebeurd. Een e-mail sturen is al helemaal tijdsverspilling. Mensen die gedupeert zijn: Dien een klacht in bij de politie. Hoe meer civiele procedures, hoe sterker men staat!!!!! Twisted Evil
Back to top
Guest

PostPosted: Sat Feb 04, 2006 23:41    Post subject: Re: t&s Security Reply with quote

nu ik ben benaderd door dat bedrijf (t&S security)
om voor hun te komen werken

ik ben al zo wantrouwig door dat hele exacta gedoe dus ik trek alles na

IK GA DUS NIET WERKEN VOOR DIE LUI
Back to top
Guest

PostPosted: Thu Feb 16, 2006 13:44    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:
Hahaha, ben je hier ook al actief?

Mensen, trap hier niet in: kijk eens op het forum van TROS Radar: http://www.tros.nl/radar

Kan iemand mij de precieze link geven? ik kan het namelijk niet vinden
Back to top
peter
Guest

PostPosted: Thu Feb 23, 2006 22:55    Post subject: T&S Reply with quote

Evil or Very Mad Hallo ik ben ook al door dit bedrijf benaderd om voor hun te komen werken.
Mijn cv is inderdaad ook van internet gehaald, en ben naar het eerste gesprek geweest.
Ik bel morgen vroeg mooi dat tweede ff af.
Had er al niet zo'n goed gevoel bij.
en zo te lezen is dit bedrijf mijn kostbare tijd niet waard.
DAT ZE HET MAAR BEKIJKEN!!!
Back to top
peter
Guest

PostPosted: Thu Feb 23, 2006 23:01    Post subject: Reply with quote

Twisted Evil
Ja ik kan je de link geven http://forum.trosradar.nl
Daar klik je op zoeken en typt essent homesafety in.
leest daar maar eens.
groetjes peter
Back to top
Post new topic   Reply to topic    ikforum.nl Forum Index -> woning forum All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum